Można online, ale najłatwiej w oddziale
Janina blikowska
Pani Urszula jest klientką PKO BP. W grudniu zmieniła dowód osobisty. Poinformowała o tym bank poprzez bankowość elektroniczną. I dostała e-mail z odpowiedzią: "W nawiązaniu do pani wiadomości uprzejmie informujemy, że aktualizacji dokumentu tożsamości może Pani dokonać w dowolnym oddziale banku lub po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym iPKO".
Klientka nie kryje zdziwienia. Jak mówi, może przez internet przelewać duże kwoty, zaciągnąć kredyt, założyć profil zaufany i zrobić wiele innych ważnych rzeczy, a nie może zgłosić zmiany numeru dowodu osobistego.
Joanna Fatek z biura prasowego PKO BP zapewnia, że bank pracuje nad tym, aby dane dotyczące dowodu osobistego można było zaktualizować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta