Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rzeczpospolita TV: Walas: Polska modna na city break

07 marca 2017 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Nie będziemy jeszcze długo krajem pierwszego wyboru na dłuższe wyjazdy. City break, a więc zwiedzanie miast, krótkie, dwu–czterodniowe, pobyty, to nasz podstawowy produkt – mówił Bartłomiej Walas, p.o. prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. W zeszłym roku do Polski przyjechało 16,7 mln turystów. – Gdyby patrzeć na rankingi w poszczególnych krajach plasowania się Polski w wyjazdach, to np. na rynku turystyki autokarowej w Niemczech jesteśmy w pierwszej piątce – mówił. – Potrzebujemy komunikacji jako Polska, bo nasz wizerunek nie odpowiada realnym możliwościom i stanowi faktycznemu – dodał. —gba

Wydanie: 10693

Wydanie: 10693

Spis treści
Zamów abonament