Polacy ruszyli po szafy i łóżka do internetu
Meble są wśród produktów najczęściej kupowanych online, obok elektroniki i ubrań. piotr mazurkiewicz
Kilka lat temu nikt nie wierzył w sukces sklepów sprzedających w sieci ubrania i buty, a dzisiaj odpowiadają już za 32 proc. rynku. Podobny sukces odnoszą właśnie meble i domowe akcesoria, które Polacy kupują w sieci szczególnie chętnie. Z badania przeprowadzanego dla firmy Comarch w sześciu państwach europejskich wynika, że w Polsce już 26 proc. udziału w kategorii meble mają wydatki konsumentów online. Wśród badanych krajów jest to najwyższy poziom, rynkowa średnia to 21 proc. Tylko nieznacznie mniejszym powodzeniem od mebli wśród konsumentów kupujących online cieszą się inne akcesoria, narzędzia czy oferta marketów DIY.
Wchodzą do sieci
Z e-sklepami ruszają kolejne znane marki. Od lutego meble online sprzedaje IKEA, na razie w okolicy swoich sklepów stacjonarnych. Projekt wystartował pod koniec 2016 r. we Wrocławiu. – Podjęliśmy decyzję, aby internetową...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta