Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czas na wartości i budowę relacji zamiast pogoni za szybkim zyskiem

24 marca 2017 | Ekonomia
O końcu kapitału, jaki znamy, i czasach firmy-idei dyskutowali podczas seminarium eksperci i menedżerowie znanych firm (Boeing Digital Aviation, Oceanic, Trefl i Olivia Business Center).
źródło: materiały prasowe
O końcu kapitału, jaki znamy, i czasach firmy-idei dyskutowali podczas seminarium eksperci i menedżerowie znanych firm (Boeing Digital Aviation, Oceanic, Trefl i Olivia Business Center).

Chcąc rozwijać prawdziwe innowacje, a nie tylko nowe produkty, trzeba odejść od oportunistycznej gry rynkowej na rzecz gry relacyjnej, która pomaga tworzyć wartość w biznesie.

Anita Błaszczak

– O ile w połowie lat 70. XX wieku aktywa niematerialne stanowiły jedynie 17 proc. wartości rynkowej amerykańskich spółek z indeksu S&P 500, o tyle w 2015 r. było to już 87 proc. ich wyceny – mówiła Ewa Sowińska, wiceprezes Krajowej Rady Biegłych Rewidentów i członek Rady Programowej Open Eyes Economy podczas seminarium „Firma-idea. Realne wyzwania, niematerialne wartości".

Spotkanie, które w środę zgromadziło na Politechnice Gdańskiej ekonomistów, naukowców, prawników i przedstawicieli biznesu, było częścią przygotowań do drugiej edycji Międzynarodowego Kongresu Ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit 2017, która w połowie listopada odbędzie się w Krakowie.

Gra drapieżników

„Rzeczpospolita" jest głównym partnerem medialnym OEES,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10708

Wydanie: 10708

Spis treści
Zamów abonament