Podstawą sukcesu jest zaufanie
Marcin Słomkowski | Klientów przychodzi coraz więcej, a do każdego trzeba podejść z taką samą atencją. Utrzymanie jakości obsługi jest największym wyzwaniem – mówi prezes Inchcape Motor Polska, niezależnego dealera marek BMW i mini w Polsce.
Rz: Wasz warszawski salon zwyciężył w trzech kategoriach polskiej edycji konkursu Excellence in Sales 2016, co otwiera wam drogę do walki o miano najlepszego salonu BMW w Europie. To duży sukces?
Marcin Słomkowski: Zdecydowanie. Co roku BMW przyznaje swoim najlepszym dealerom nagrody za najwyższe wyniki sprzedażowe, jakość obsługi oraz relacje z klientami. Osiągnęliśmy najlepsze noty w bardzo rozwojowej kategorii dla najlepszego dealera samochodów z serii ", i", czyli elektrycznych i3 oraz hybrydowych i8, a także, z czego jesteśmy szczególnie dumni, doceniono nasze starania związane z utrzymywaniem relacji z klientami oraz jakością obsługi i – w konsekwencji – wysoką satysfakcją klientów. To m.in. efekt wprowadzenia na polski rynek sprawdzonego już w naszej międzynarodowej sieci programu jazd próbnych „Wybierz własną drogę'', bezpłatnej weryfikacji stanu bezpieczeństwa samochodu przy każdej wizycie serwisowej klienta czy usługi ,,Door to Door",...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta