Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

08 maja 2017 | Druga strona
Handlowcy otwierają coraz mniejsze sklepy. Do 2022 r. średnia powierzchnia nowego sklepu ma spaść  do ok. 1 tys. mkw. To niemal 20 proc. mniej niż obecnie. Konsumenci wolą robić zakupy częściej, stawiając  na towary świeże, i jak najbliżej domu. Wygoda staje się ważniejsza nawet od ceny.
źródło: Rzeczpospolita
Handlowcy otwierają coraz mniejsze sklepy. Do 2022 r. średnia powierzchnia nowego sklepu ma spaść do ok. 1 tys. mkw. To niemal 20 proc. mniej niż obecnie. Konsumenci wolą robić zakupy częściej, stawiając na towary świeże, i jak najbliżej domu. Wygoda staje się ważniejsza nawet od ceny.

Wydanie: 10743

Wydanie: 10743

Spis treści
Zamów abonament