Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W markach najbardziej cenimy wiarygodność

26 maja 2017 | Ekonomia
Najlepsze firmy wyznaczają rynkowy standard
źródło: Rzeczpospolita
Najlepsze firmy wyznaczają rynkowy standard

Lojalność konsumentów najskuteczniej budują te brandy, które spełniają swoje obietnice. Wśród nich sporą grupę stanowią rodzime firmy.

Anita Błaszczak

Adidas, Booking.com, Grycan, Calypso, DHL, Biedronka, Virgin Mobile oraz ING BSK – to marki, które zdobyły w swoich kategoriach najwyższe oceny polskich konsumentów. Tak wynika z zestawienia Top 100 Brands, które opublikowała firma doradczo-audytorska KPMG na postawie badania przeprowadzonego po raz pierwszy w Polsce na próbie ponad 5 tys. osób.

Badani wyrazili swoje opinie na temat doświadczeń w kontaktach z markami, ich produktami, a także w procesie zakupu i obsługi klienta (ang. customer experience.)

Polskość ma znaczenie

Adidas zwyciężył w kategorii firm z branży pozaspożywczego handlu detalicznego, która zresztą zdominowała cały ranking – aż 49 z Top 100 Brands to jej przedstawiciele. Booking.com dostał najwyższe oceny w kategorii...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10759

Wydanie: 10759

Spis treści
Zamów abonament