Dziesięć lat konwergencji w Polsce
Już prawie milion abonentów Orange Polska korzysta z pakietów usług. Każdy zakupił średnio cztery produkty. To pokazuje, że strategia konwergentnego operatora sprawdza się i podoba się konsumentom oraz firmom. materiał powstał we współpracy z Orange Polska
Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.
950 tysięcy abonentów
– Liczba klientów usług konwergentnych szybko rośnie. W rok powiększyła się o połowę. W pierwszym kwartale br. pozyskaliśmy ponad 103 tys. nowych klientów i obecnie jest ich blisko 950 tys. Łączna liczba usług używanych przez indywidualnych klientów konwergentnych wyniosła prawie 3...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta