Polski hit eksportowy
Dorota Dobrzyńska
Polskie kosmetyki były dobrze rozpoznawalne już w czasach sprzed transformacji, choć głównie na obszarze dawnego bloku wschodniego. Po transformacji polski przemysł kosmetyczny zaczął się dynamicznie rozwijać i konkurować z globalnymi graczami, osiągając poziom, który pozwolił na skuteczną ekspansję na rynkach międzynarodowych. Pod względem produkcji Polska stanowi obecnie szósty rynek w Europie, osiągając w 2015 r. poziom ok. 6,4 mld zł. Wartość eksportu wyniosła w 2016 r. blisko 12 mld zł i była aż o 16 proc. wyższa niż w 2015 r. W tym roku spodziewany jest podobny wzrost,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta