Piach w szprychach
Polski Związek Kolarski stracił jednego z głównych sponsorów i 2 mln zł. Poważniejsza w skutkach może się jednak okazać utrata wiarygodności.
W rozegranych w miniony weekend w Manchesterze zawodach Pucharu Świata reprezentanci Polski pojechali w biało-czerwonych koszulkach z logo trzech sponsorów – CCC, Orlenu i 4F.
W tym tygodniu ze strony internetowej związku, informującej o licznych sukcesach odniesionych w Anglii – drugie miejsce Mateusza Rudyka w sprincie, trzecie miejsce Daniela Staniszewskiego i Wojciecha Pszczolarskiego w madisonie – znikł logotyp pierwszego ze sponsorów. CCC wycofało się ze sponsorowania Polskiego Związku Kolarskiego (PZKol) w trybie natychmiastowym w środę, 8 listopada.
Ubyło CCC, przybył Orlen
Firma z Dolnego Śląska pomagała związkowi od kilku lat. Współpracę nawiązała w czasach głębokiego kryzysu PZKol zagrożonego bankructwem. W tym roku miała wesprzeć związek kwotą co najmniej 2 mln zł (do tej pory wypłaciła 1,5 mln zł). W poprzednim sezonie przekazała w zamian za reklamę 1,4 mln zł.
Prezes firmy Dariusz Miłek, jeden z najbogatszych Polaków, jest byłym kolarzem,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta