Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niełatwa sprzedaż Simple

20 listopada 2018 | Ekonomia
Simple Creative Products  to polska marka stworzona przez siostry Lidię Kalitę i Maję Palmę
źródło: materiały prasowe
Simple Creative Products to polska marka stworzona przez siostry Lidię Kalitę i Maję Palmę

Handel | OTCF z Wieliczki, firma, do której należy marka odzieży sportowej 4F, wycofała się z rozmów 
o przejęciu producenta odzieży damskiej Simple Creative Products. Tłumaczy, że ma na oku inny projekt. Urszula Zielińska

 

W dobie rosnących kosztów zatrudnienia, zakazu handlu w niedziele i globalnej konkurencji e-commerce firmy odzieżowe, które nie zbudowały odpowiedniej skali, coraz częściej mają kłopoty. Także te o znanych markach.

Można wybrzydzać

– W związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją rynkową i analizą sektora retail firma OTCF zdecydowała się na wybór innego projektu inwestycyjnego, rezygnując tym samym z udziału w procesie zakupu Simple CP od Gino Rossi – poinformowała w odpowiedzi na pytania „Rzeczpospolitej" Sylwia Małanowska, reprezentująca OTCF.

Firma z Wieliczki, właściciel marki odzieży sportowej 4F, pojawiła się w grze o Simple w drugiej połowie września ku zaskoczeniu branży. Ogłosiła, że buduje dom marek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11210

Wydanie: 11210

Spis treści
Zamów abonament