Niełatwa sprzedaż Simple
Handel | OTCF z Wieliczki, firma, do której należy marka odzieży sportowej 4F, wycofała się z rozmów o przejęciu producenta odzieży damskiej Simple Creative Products. Tłumaczy, że ma na oku inny projekt. Urszula Zielińska
W dobie rosnących kosztów zatrudnienia, zakazu handlu w niedziele i globalnej konkurencji e-commerce firmy odzieżowe, które nie zbudowały odpowiedniej skali, coraz częściej mają kłopoty. Także te o znanych markach.
Można wybrzydzać
– W związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją rynkową i analizą sektora retail firma OTCF zdecydowała się na wybór innego projektu inwestycyjnego, rezygnując tym samym z udziału w procesie zakupu Simple CP od Gino Rossi – poinformowała w odpowiedzi na pytania „Rzeczpospolitej" Sylwia Małanowska, reprezentująca OTCF.
Firma z Wieliczki, właściciel marki odzieży sportowej 4F, pojawiła się w grze o Simple w drugiej połowie września ku zaskoczeniu branży. Ogłosiła, że buduje dom marek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta