Pracownik skorzysta na sile gwiazdkowej tradycji
Zarządzanie | Większość pracujących Polaków nie wyobraża sobie świąt Bożego Narodzenia bez benefitu od pracodawcy. Firmy starają się sprostać tym oczekiwaniom poprzez świąteczne spotkania i premie, a coraz częściej także poprzez filantropię. Anita Błaszczak
W grudniowe wieczory popularne restauracje w większych miastach mają zwykle komplety gości. To zasługa tradycji, która skłania pracodawców do organizowania świątecznych spotkań dla kontrahentów i pracowników. Choć część firm stawia na wigilie czy tzw. śledziki urządzane w biurach czy przyzakładowych stołówkach, to popularne są także mniej lub bardziej formalne gwiazdkowe spotkania w restauracjach czy w klubach.
Jak wynika z tegorocznego sondażu agencji zatrudnienia Randstad, takie świąteczno-integracyjne imprezy zorganizuje prawie połowa polskich firm. To od lat najbardziej popularny benefit z okazji świąt Bożego Narodzenia, które motywują do specjalnych wydatków niemal dziewięciu na dziesięciu pracodawców.
Świąteczna motywacja
Zazwyczaj firmy (37 proc. badanych) szykują dla pracowników jeden gwiazdkowy benefit, ale co czwarta przewiduje dwa, a co siódma nawet trzy dodatkowe świadczenia. Najczęściej pracodawcy łączą świąteczne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta