Otwartość daje przewagę
Aneta Jarczyńska Product Marketing Manager w Sage
„Świat pokochał polskie kosmetyki", „Przemysł kosmetyczny nie zatrzymuje się w rozwoju", „Kosmetyki kolorowe. Polki robią makijaż za ponad dwa miliardy złotych rocznie" – takimi tytułami opatrzone są najświeższe analizy polskiego rynku kosmetycznego. Branża przeżywa rozkwit i to nie tylko na rynku krajowym, ale przede wszystkim w wymiarze międzynarodowym. Produkty marek Inglot, Dr Irena Eris, Ziaja, Oceanic (marka AA), Dermika, Vipera, Chantal, Bielenda, Eveline Cosmetics – można znaleźć na półkach sklepowych wielu krajów świata. Polska już dziś jest szóstym rynkiem kosmetycznym w Europie, a eksport rośnie dynamicznie. Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego podał za GUS, że eksport polskich kosmetyków wzrósł w 2018 rok do roku o 9,5 proc. przy średniej krajowej 7 proc. Z kolei Euromonitor szacuje, że do 2021 roku wartość polskiego rynku kosmetyków osiągnie wartość 21 mld zł (na koniec 2018 było...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta