Nie najlepsza solidność płatnicza
Sławomir Grzelczak prezes BIG InfoMonitor
Branża kosmetyczna przeżywa od kilku lat boom napędzany między innymi dobrą koniunkturą gospodarczą i wzrostem zamożności społeczeństwa, a także zmianą nawyków. Konsumenci bardziej dbają o siebie, poszukują produktów wyższej jakości, naturalnych i ekologicznych. Są też otwarci na nowości. W efekcie rośnie liczba firm produkujących kosmetyki i zyskujących renomę, które z powodzeniem konkurują z zagranicznymi koncernami nie tylko na rodzimym rynku, ale też na rynkach światowych.
Z drugiej strony widać, że ze względu na silny wzrost kosztów pracy oraz energii elektrycznej firmy zaczynają odczuwać kłopoty. Jedna z najbardziej znanych i największych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta