Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Muzyka wesprze polskie produkcje w Chinach

25 czerwca 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Michał Duszczyk
Aby wejść na chiński rynek, trzeba mieć lokalnego partnera
źródło: Shutterstock
Aby wejść na chiński rynek, trzeba mieć lokalnego partnera

Krajowe firmy z branży gier ostrzą sobie zęby na olbrzymi rynek chiński. 
Tylko że to rynek ekstremalnie trudny i niewielu udaje się tam zaistnieć.

 

W Szanghaju podczas największych chińskich targów gamingowych zabrzmi muzyka z polskich gier. Wydarzenie ma promować produkcje znad Wisły w Państwie Środka.

Fani gier w Chinach usłyszą muzykę z rodzimych produkcji, takich jak stworzony przez giełdowy CD Projekt „Wiedźmin 3: Dziki Gon", wypuszczona przez inną giełdową spółkę 11 bit studios gra „Frostpunk", a także innych tytułów: „Ancestors: Legacy", „Driftland: The Magic Revival", „My Brother Rabbit" czy „The Vanishing of Ethan Carter".

Wydarzenie, które nazwano „Polish Games – Creative Poland: The Concert" będzie przygotowane ze sporym rozmachem. Jak informują organizatorzy, muzykę wykona chińska orkiestra symfoniczna pod batutą polskiego dyrygenta przy gościnnym udziale polskich zespołów, które współtworzyły oryginalne ścieżki dźwiękowe prezentowanych tytułów.

Koncert wpisuje się w tegoroczne obchody 70-lecia nawiązania stosunków...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11389

Wydanie: 11389

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament