Warto się chwalić, bo klienci to docenią
Firmy rodzinne w Polsce wciąż zbyt rzadko podkreślają swój familijny charakter, tracąc ważny marketingowy atut.
Wysoka jakość, tradycja, uczciwość – cechy te najczęściej kojarzą się Polakom z rodzinnymi firmami. Tak wynika z badań Fundacji Firm Rodzinnych, która od 2011 r. wspiera familijne biznesy w naszym kraju, tworząc im przestrzeń do integracji i wymiany doświadczeń.
– Polacy w dalszym ciągu odkrywają firmy rodzinne, ich charakter i potencjał – podkreśla Katarzyna Gierczak-Grupińska, założycielka i prezes FFR, będąca też współwłaścicielem rodzinnej firmy Gelg.
Jak wynika z badań fundacji, potencjał – także do promocji firm rodzinnych – jest u nas spory, a familijny charakter biznesu może stać się istotnym atutem marketingowym. Warto go podkreślać, ponieważ ponad połowa Polaków ufa rodzinnym przedsiębiorcom. Co więcej, w ubiegłorocznym sondażu trzech na dziesięciu ankietowanych stwierdziło, że są gotowi zapłacić za produkty takich firm więcej niż za porównywalne wyroby innych...
Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta