Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warto się chwalić, bo klienci to docenią

25 czerwca 2019 | Dodatki Jednodniowe | Anita Błaszczak
źródło: Rzeczpospolita

Firmy rodzinne w Polsce wciąż zbyt rzadko podkreślają swój familijny charakter, tracąc ważny marketingowy atut.

 

Wysoka jakość, tradycja, uczciwość – cechy te najczęściej kojarzą się Polakom z rodzinnymi firmami. Tak wynika z badań Fundacji Firm Rodzinnych, która od 2011 r. wspiera familijne biznesy w naszym kraju, tworząc im przestrzeń do integracji i wymiany doświadczeń.

– Polacy w dalszym ciągu odkrywają firmy rodzinne, ich charakter i potencjał – podkreśla Katarzyna Gierczak-Grupińska, założycielka i prezes FFR, będąca też współwłaścicielem rodzinnej firmy Gelg.

Jak wynika z badań fundacji, potencjał – także do promocji firm rodzinnych – jest u nas spory, a familijny charakter biznesu może stać się istotnym atutem marketingowym. Warto go podkreślać, ponieważ ponad połowa Polaków ufa rodzinnym przedsiębiorcom. Co więcej, w ubiegłorocznym sondażu trzech na dziesięciu ankietowanych stwierdziło, że są gotowi zapłacić za produkty takich firm więcej niż za porównywalne wyroby innych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11389

Wydanie: 11389

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament