Hotele potrzebują nowych technologii
Interaktywne tablice w salach konferencyjnych, dotykowe ekrany informacyjne w recepcji oraz centrum zarządzania hotelowym pokojem z poziomu telewizora – goście coraz częściej szukają miejsc wyposażonych w systemy digital signage.
Goszcząc w hotelach, coraz większą wagę przywiązujemy do nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Stają się one nie tylko elementem podnoszącym standard i wygodę miejsca noclegowego, ale też nierzadko są jednym z kluczowych warunków wyboru przez klienta danego obiektu.
– W dobie internetu i cyfryzacji, gdy wiele czynności wykonujemy za pośrednictwem smartfona, oczekujemy, że w ten sam sposób będziemy mogli korzystać z udogodnień oferowanych przez hotel – mówi Mikołaj Bobiński, dyrektor sprzedaży Dywizji IT w Samsung Polska.
Sterowanie hotelowym internetem rzeczy
Polacy w hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych nocują zazwyczaj kilka razy w roku, dlatego tak ważne jest, aby hotel pozostawiał dobre wrażenie. Takowe mogą zapewnić najnowsze technologie.
Z badań przeprowadzonych przez Samsunga wynika, że takie obiekty odwiedzamy od jednego do nawet ośmiu razy w roku (53,4 proc. ankietowanych gości hotelowych robi to służbowo, a 68,4 proc....
Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta