Hotel dla bogatego Polaka i Niemca
Nasze społeczeństwo się bogaci. Ale i starzeje. Ofertę dla dojrzałego zamożnego klienta premium starają się mieć hotele.
Nadciąga silver tsunami. Deweloperzy coraz głośniej mówią więc o osiedlach dla seniorów. Rękę na pulsie stara się trzymać także branża hotelowa. Co oferuje dojrzałym zamożnym klientom?
Marzena Kijak, general manager Radisson Hotel & Suites w Gdańsku, podkreśla, że osoby 55+ z racji swojego doświadczenia i wiedzy często zajmują eksponowane stanowiska. Często podróżują w celach biznesowych.
– Tacy goście mają ściśle określone wymagania dotyczące hotelu, w którym się zatrzymują. Szczególnie ważna dla nich jest lokalizacja blisko centrów biurowych, centrów miast z łatwym dojazdem do lotniska – podkreśla.
Bardzo ważna jest też sama hotelowa oferta. – Pokoje o ponadprzeciętnej wielkości, uznana restauracja serwująca dania wysokiej jakości bazujące na świeżych lokalnych składnikach, centrum wellness i fitness, gdzie można się zregenerować po podróży i pracy – wskazuje przedstawicielka gdańskiego Radissona.
Liczy się też rozbudowana oferta room service i dostępność tzw. executive lounge, gdzie można skorzystać ze specjalnie przygotowanego śniadania, popołudniowych przekąsek bądź zaprosić kontrahenta.
Nie tylko służbowo
Są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta