Klienci polubili dyskonty niespożywcze
Chcemy otwierać sklepy w miastach liczących ponad 30 tys. mieszkańców – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska, sieci dyskontów niespożywczych.
Jakie są największe wyzwania dla rynku dyskontów niespożywczych?
Polska to wymagający kraj. Konkurencja w handlu detalicznym się zaostrza, a ponadto cały polski rynek boryka się z problemami kadrowymi. Coraz trudniej o dobrych pracowników, a oczekiwania płacowe rosną. Uważnie śledzimy też prace legislacyjne, które mogą mieć wpływ na naszą działalność.
Klienci lubią takie sklepy?
Tak. Nasz koncept spotkał się z ciepłym przyjęciem Polaków. Staliśmy się też pożądanym najemcą dla wielu centrów i parków handlowych. Obecność Action przekłada się na wzrost ich odwiedzalności. Udaje nam się również pozyskiwać bardzo dobrych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta