Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci polubili dyskonty niespożywcze

13 grudnia 2019 | Nieruchomości w Ekonomii | Aneta Gawrońska
źródło: materiały prasowe

Chcemy otwierać sklepy w miastach liczących ponad 30 tys. mieszkańców – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska, sieci dyskontów niespożywczych.

Jakie są największe wyzwania dla rynku dyskontów niespożywczych?

Polska to wymagający kraj. Konkurencja w handlu detalicznym się zaostrza, a ponadto cały polski rynek boryka się z problemami kadrowymi. Coraz trudniej o dobrych pracowników, a oczekiwania płacowe rosną. Uważnie śledzimy też prace legislacyjne, które mogą mieć wpływ na naszą działalność.

Klienci lubią takie sklepy?

Tak. Nasz koncept spotkał się z ciepłym przyjęciem Polaków. Staliśmy się też pożądanym najemcą dla wielu centrów i parków handlowych. Obecność Action przekłada się na wzrost ich odwiedzalności. Udaje nam się również pozyskiwać bardzo dobrych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11533

Wydanie: 11533

Spis treści

Reklama

Idą Święta + Komunikaty

Rzecz o biznesie

Nieprzypisane

Zamów abonament