Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Cyfrowe dobra dają zysk

14 stycznia 2020 | Pierwsza strona

Polskie firmy zwęszyły lukratywny biznes 
– zarabiają na wirtualnych przedmiotach, które gromadzą fani e-rozrywki. michał duszczyk

 

Startup SkinWallet stworzył platformę do handlu „cyfrowymi dobrami", umożliwiającą wycenę i sprzedaż np. broni, tzw. skórek (wygląd postaci w grach) czy wirtualnych przedmiotów, jakie można zdobyć w grach wideo. Biznes rośnie, a SkinWallet wybiera się na giełdę.

Gamekit z kolei pomysł na biznes oparł na nagradzaniu lojalnych graczy. Pomaga w zdobywaniu „skórek", ale bez wydawania pieniędzy. W zamian gracz musi zdobywać punkty w realnych programach lojalnościowych.

Protect.me zaś wdrożył ubezpieczenia dla graczy. Polisa chroni konta w grach i cyfrowe przedmioty, które mogą być warte nawet tysiące dolarów.

Według Newzoo cały światowy rynek gamingu wart jest już 148 mld dolarów. —dus

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11556

Wydanie: 11556

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament