Chętniej płacimy za e-mail bez reklam
Brak reklam to jedna z przyczyn sukcesu płatnych internetowych platform z filmami. W poczcie elektronicznej też można ich uniknąć.
Kilkanaście e-maili z reklamami różnego typu – większość do południa. Tak wygląda standardowy dzień użytkownika bezpłatnej poczty elektronicznej. Na przykład tej w domenie Gazeta.pl, obsługiwanej przez DreamLab (Grupa Ringier Axel Springer), ale też na przykład w poczcie dawnego portalu Tlen.pl. Znoszenie reklamowego spamu to cena za korzystanie z bezpłatnej skrzynki e-mail. Do tego, że za usługi tego typu dla osób indywidualnych się nie płaci, przyzwyczaił wszystkich amerykański gigant Google. Tymczasem może być przecież inaczej.
Niuanse rynku gier
Dostęp do skrzynki e-mail to najważniejsza funkcja internetu – pokazują coroczne raporty Głównego Urzędu Statystycznego. W 2019 r. prawie 65 proc. ankietowanych Polaków i ponad 80 proc. internautów, wskazało, że wchodzi do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta