Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chętniej płacimy za e-mail bez reklam

03 marca 2020 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Urszula Zielińska
źródło: Rzeczpospolita

Brak reklam to jedna z przyczyn sukcesu płatnych internetowych platform 
z filmami. W poczcie elektronicznej też można ich uniknąć.

Kilkanaście e-maili z reklamami różnego typu – większość do południa. Tak wygląda standardowy dzień użytkownika bezpłatnej poczty elektronicznej. Na przykład tej w domenie Gazeta.pl, obsługiwanej przez DreamLab (Grupa Ringier Axel Springer), ale też na przykład w poczcie dawnego portalu Tlen.pl. Znoszenie reklamowego spamu to cena za korzystanie z bezpłatnej skrzynki e-mail. Do tego, że za usługi tego typu dla osób indywidualnych się nie płaci, przyzwyczaił wszystkich amerykański gigant Google. Tymczasem może być przecież inaczej.

Niuanse rynku gier

Dostęp do skrzynki e-mail to najważniejsza funkcja internetu – pokazują coroczne raporty Głównego Urzędu Statystycznego. W 2019 r. prawie 65 proc. ankietowanych Polaków i ponad 80 proc. internautów, wskazało, że wchodzi do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11598

Wydanie: 11598

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament