Wyjazd się nie odbył, a pieniędzy zwrócić nie chcą
Przez pandemię wiele zagranicznych podróży trzeba było odwołać. Z danych Europejskiego Centrum Konsumentów wynika, że odzyskanie pieniędzy było bardzo trudne. RENATA KRUPA-DĄBROWSKA
Z cudem graniczyło wypełnienie formularza odwołania jednej z francuskich firm wypożyczającej samochody. Nie był to przypadek. Błąd pokazywał się celowo.
Takich przykładów Europejskie Centrum Konsumentów ma na pęczki. W czasie pandemii pomaga m.in. reklamować usługi i odzyskiwać pieniądze. Według najnowszego raportu ECK wpłynęło do niego w czasie pandemii 1130 skarg. Najwięcej, bo ok. 75 proc., dotyczyło spraw transgranicznych, a ok. 25...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta