„Sawik” chce łączyć streamerów z markami
Rodzima spółka inStreamly, która rozwija technologię wyświetlania treści w wielu niezależnych kanałach „live stream" jednocześnie, szykuje się do ekspansji.
Warszawski startup robi dość nietypowy biznes, ale w oparciu o dynamicznie rosnący trend – coraz większą popularność internetowych twórców, strumieniujących swoje filmy online, i zainteresowanie firm promocją przy tego typu działalności. Spółka inStreamly ma ambicję, by pomóc streamerom uniezależnić się od medialnych gigantów prowadzących największe platformy na świecie (do takich należą m.in. YouTube czy Twitch). Dzięki nowatorskim rozwiązaniom startupu ci mieliby bezpośrednio, w sposób zautomatyzowany, współpracować z markami.
Stojący na czele tego przedsięwzięcia Maciej Sawicki pozyskał już od funduszu SMOK Ventures 1 mln zł na rozwój nowatorskich produktów dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta