W wirtualnej przymierzalni lepiej dobierzesz ubrania i buty
Polski startup chce przyspieszyć cyfrową transformację przemysłu odzieżowego. Stawia na digitalizację kolekcji, która w sprzedaży online ma redukować liczbę zwrotów.
Lepsze dopasowanie ubrań oglądanych w internetowych sklepach to w efekcie mniejsze ryzyko odesłania towaru przez nieusatysfakcjonowanego klienta – z takiego założenia wychodzi krakowski Wearfits. Spółka kierowana przez Łukasza Rzepeckiego wierzy, że pomogą w tym trójwymiarowe modele kolekcji, wizualizacja produktów oraz sprzedaż w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Takie innowacje to rewolucja w branży.
Startup na zautomatyzowanie procesu digitalizacji obuwia niedawno od funduszu BLDG Venture (w portfelu ma projekty, takie jak Findair czy Shape.care) otrzymał 1 mln zł. Wearfits podpisał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta