Rośnie znaczenie społecznego zaangażowania firm
Kryzys spowodowany pandemią koronawirusa sprawił, że klienci przedsiębiorstw zwracają baczniejszą uwagę na działania wynikające ze społecznej odpowiedzialności biznesu.
Zamrożenie gospodarki i lęk przed koronawiruem spowodowały, że konsumenci zaczęli bardziej zwracać uwagę na to, co zakup niesie nie tylko dla nich samych, ale też dla innych. Pandemia podniosła oczekiwania konsumentów odnośnie do zaangażowania społecznego firm. Te o dużym zaangażowaniu w społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) budują przewagę.
Najlepsze efekty daje łączenie dążenia do zysku z działaniami ważnymi społecznie.
– Firmy powinny koncentrować się na rozwiązywaniu problemów społecznych oraz środowiskowych, prowadząc swój biznes, nie tylko w krótkoterminowej, ale i długoterminowej perspektywie. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę, że ich długoterminowy rozwój zależy od prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny wobec społeczeństwa czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta