Cyfryzacja i e-commerce pomogły gigantom
CCC i LPP, największe sieci sklepów z obuwiem i odzieżą z Polski, zakończyły handlowy rok naznaczony przez epidemię. I wierzą w poprawę. URSZULA ZIELIŃSKA
– Styczeń był wyjątkowo zimnym miesiącem. W Polsce temperatura od lat nie spadła do 15 stopni poniżej zera. Naturalnie dla nas jest to pozytywna informacja, która przełożyła się na zwiększoną sprzedaż ciepłych zimowych ubrań. Nie bez znaczenia było ponowne zamknięcie galerii handlowych – z tego powodu również poświąteczne wyprzedaże przeniosły się do internetu. Już teraz widzimy, że realizacja celów sprzedażowych kolekcji jesień–zima jest na znacznie wyższym poziomie niż w latach poprzednich – tak o wynikach pierwszego miesiąca 2021 roku mówi Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel platformy odzieżowej Answear.com.
Bajołek nie zdradza jednak, co to oznacza w przełożeniu na liczby.
To, że styczeń był dobrym miesiącem dla e-commerce'owych sklepów z odzieżą i obuwiem, widać także po danych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta