Galerie muszą wciąż ewoluować
Konsumenci generalnie doceniają największe nieruchomości handlowe, ale mają wciąż wiele oczekiwań – wynika z badania na zlecenie Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Dane o wartości transakcji na polskim rynku nieruchomości komercyjnych w I kwartale br. okazały się na pierwszy rzut oka zaskakujące. Najwięcej bowiem – 728 mln euro – zainwestowano w obiekty handlowe, głównie wielkoformatowe, choć to na tym segmencie najmocniej odbiła się pandemia – z powodu lockdownów.
Nic dziwnego, że do tej pory nieruchomości handlowe ciągnęły się w ogonie statystyk. Co jednak sprawiło, że w I kwartale ten segment przyciągnął 43 proc. zainwestowanego w sumie nad Wisłą kapitału?
Paradoksalnie to również negatywne pokłosie pandemii – gros tej kwoty wygenerowała restrukturyzacja EPP, właściciela największego portfela...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta