Ta technologia ma podbić TikToka
ViralTalk chce zmienić oblicze kampanii reklamowych na jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych. Toruński start-up opracował nowatorski system, który wesprze marketerów. Autorski projekt znalazł właśnie inwestora.
Polski start-up ViralTalk, zajmujący się optymalizacją kampanii reklamowych na TikToku, pozyskał ponad 1 mln zł od funduszu SpeedUp Bridge Alfa. Pieniądze firma zamierza przeznaczyć na rozwój nowatorskiej technologii, która – według Nikoletty Mańkowskiej, współzałożycielki spółki – ma szansę zrewolucjonizować rynek reklamy nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
– Prawie trzy mld pobrań ustanowiło TikTok jedną z najpopularniejszych globalnie aplikacji. Jej zasięg reklam tylko w ostatnich trzech miesiącach wzrósł o 52 mln internautów, czyli o ponad 5 proc. – mówi prezeska ViralTalk.
Jak zaznacza, aplikacja ta odmieniła rynek mediowy i sposób dotarcia do użytkownika. – Otworzyła marki na nowe możliwości, a także kreatywne wykorzystanie dostępnych formatów reklamowych – dodaje Mańkowska.
System podpowie reklamodawcom
Toruński start-up ma ambicję płynąć na tej fali. Opracował...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta