Klienci polubili konto na selfie
Zdalne zakładanie kont cieszy się rosnąca popularnością. Wciąż nie jest to dominująca forma pierwszego kontaktu z bankiem, ale wkrótce może się to zmienić.
Usługa konto na selfie staje się powoli standardem w polskiej bankowości, szczególnie po okresie pandemii, gdy wszyscy szukali sposobów na zdalny kontakt z klientami. Z raportu Deloitte z 2022 r. wynika, że już 80 proc. polskich banków oferuje otwarcia konta z wykorzystaniem smartfona i aplikacji bankowej. Z naszej minisondy wynika zaś, że wśród dużych banków odsetek ten sięga nawet 100 proc.
Spore zainteresowanie
Niektóre intensywnie promują konto na selfie. Przykładowo Bank Pekao czy mBank oferują bonus w wysokości do 200 zł po spełnieniu wymaganych warunków promocji. Pytanie, czy taka usługa cieszy się popularnością wśród Polaków? Zbiorczych danych na ten temat nie ma, ale z deklaracji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta