Jak efektywnie zarządzać projektami i rozwiązywać problemy klientów
Cyfrowa transformacja wymaga nieustannego tworzenia rozwiązań i usług, dlatego nowych projektów stale przybywa. Odpowiednie zarządzanie nimi, zwłaszcza w środowisku zdalnym, staje się dla firm priorytetowe.
Firmy realizują coraz więcej cyfrowych projektów i wdrażają coraz więcej cyfrowych usług. Zarządzanie nimi staje się szczególnie istotne z dwóch powodów: zwiększenia szybkości dostarczania produktów i zapewnienia dobrego doświadczenia klienta (Customer Experience), które jest dziś jednym z ważnych wskaźników konkurencyjności. Zespoły deweloperskie oraz help-desk, aby realizować swoje zadania, potrzebują odpowiednich narzędzi do współpracy i zarządzania projektami. Powinny one opierać się w jak największym stopniu na automatyzacji, która minimalizuje ilość czasochłonnych procesów ręcznych, przyspieszając pracę i zmniejszając ryzyko błędu. Według raportu State of Agile jednymi z najczęściej wybieranych narzędzi do zarządzania projektami są produkty Atlassian. Rozwiązania, takie jak m.in. Jira Software, Jira Service Management, Confluence czy Trello, stały się szczególnie rozpoznawalne, wraz z popularyzacją pracy zdalnej. Tworzą sprawny ekosystem do skutecznego zarządzania projektami i obsługi klientów.
∑ Jira Software łączy dział ITSM (zarządzania usługami IT) i programistyczny,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta