Giganci streamingu na wojnie o Polaków
Debiut SkyShowtime w Polsce udał się nadspodziewanie. Z powodu konkurencji Netflix odłoży blokowanie współdzielenia kont – sądzą analitycy.
W Stanach Zjednoczonych dorośli widzowie w 2023 r. po raz pierwszy przeznaczą więcej czasu na streamingowe serwisy niż na tradycyjną linearną telewizję – uważają analitycy Insider Intelligence. W Polsce – wskazują ostatnie dane Nielsena – linearna telewizja ma się dobrze, a na oglądanie filmów i seriali w streamingu przeznaczamy kilka procent czasu przed telewizorami. Jest więc o co walczyć – przekonywał niedawno Reed Hastings, ustępując ze stanowiska prezesa Netfliksa. I teraz największe streamingowe platformy na świecie właśnie ścierają się zarówno o czas, jak i portfele polskiego widza.
Na fali wzrostowej
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z debiutu serwisu w Polsce. Streaming jest na fali wzrostowej na tym rynku i to jest ogromna szansa, którą chcemy wykorzystać – powiedziała nam Agnieszka Pelc-Sławińska, odpowiedzialna za komunikację menedżerka platformy SkyShowtime w regionie Europy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta