Kto złości mieszkańców
Nowa, zakrojona na szeroką skalę samorządowa kampania informacyjna o cenach energii ma wzmocnić presję na rząd.
„Nasze drogie ciepło” – tak nazywa się pierwszy z serii spotów w nowej kampanii informacyjnej Związku Miast Polskich oraz Unii Metropolii Polskich, której szczegóły poznała „Rzeczpospolita”. Spot oraz cała akcja mają być zaprezentowane we wtorek w trakcie specjalnej konferencji prasowej w Warszawie. Jak wynika z naszych informacji, kampania planowana jest na wiele odcinków i ma obejmować nie tylko internetowe klipy, ale też materiały telewizyjne i radiowe. Wszystko w związku z wysokimi cenami energii, gazu oraz ich wpływem na samorządowe budżety. I na nastroje mieszkańców.
Kwestia odpowiedzialności
Spot, który zostanie zaprezentowany we wtorek, a który poznała „Rzeczpospolita”, dotyka problemu ciepła systemowego i jego cen....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta