Audi Q8 e-tron: druga połowa życia
Pierwszy elektryk Audi – e-tron – został zmodernizowany. Zyskał nową nazwę, ale i szereg usprawnień, które mają pomóc w drugiej połowie życia tego modelu.
Może zabrzmię jak stary zgred, ale kiedyś wszystko było lepsze i... prostsze. Przynajmniej w motoryzacji, a dokładnie w rozszyfrowaniu oznaczeń modeli. Z czasem marki zaczęły oznaczać auta tak, że nikt nic nie wiedział, a gubili się w tym nawet sprzedawcy w salonach. Bo kiedyś 3.0 TDI oznaczało trzylitrowy silnik diesla, a A1 najmniejszy model w gamie itd. I taka łopatologia, i logika oznaczeń wersji i modeli była używana nie tylko w Audi, ale również u większości producentów. Wraz ze wzrostem liczby modeli, coraz mniejszych pojemności silników producentom najwyraźniej zabrakło pomysłu na nazwy i oznaczenia swoich modeli. I tak np. Audi wymyśliło sobie oznaczenia określające zakres mocy, np. Audi A1 40 TFSI. Poza garstką osób nikt nie wiedział o co w tym chodzi. Później...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta