Coca-Cola rozpycha się w kawie
Koncern wprowadza nową markę kawy i chce walczyć o udział w torcie wartym wraz z kawiarniami nawet 7 mld zł.
Coca-Cola rozszerza swoje portfolio coraz dalej od pierwotnego słodkiego napoju. W pierwszym kwartale wprowadziła do Polski piwa, a teraz kawę. Celuje nie tylko w domowe ekspresy, ale też rynek kawiarni i gastronomii, bo razem z kawiarniami – roczna sprzedaż kawy w Polsce sięga nawet 7 mld zł.
Zachwyceni rynkiem
Ponad połowa Polaków pija kawę poza domem, a w ciągu trzech lat ten odsetek wzrósł już o 12 punktów procentowych – informuje Coca-Cola. Choć warto pamiętać, że akurat trzy lata temu zaczynała się pandemia i picie kawy w miejscach publicznych spotkało się ze sporymi obostrzeniami. Dziś jednak wszystko wraca do normy, a Coca-Cola chce sięgnąć po jak największy udział tego tortu. Wprowadza więc kolejną, po Costa Coffee, markę premium dzięki tzw. strategicznemu partnerstwu ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta