Polacy tworzą nowy wymiar zakupów w sieci
Rodzimy start-up Oyou.me rozwija innowacyjny koncept Virtual Door to Door. Łączy marki z influencerami, w efekcie mają powstawać małe butiki internetowe.
Mały sklep nie ma szans na współpracę z ciekawym twórcą internetowym? Osoba tworząca inspirujące materiały, ale w niszowej tematyce, nie może być „twarzą” marki? Nic bardziej mylnego. A przynajmniej tak twierdzi Michał Jeska, prezes Oyou.me. – Handel internetowy według wszystkich prognoz ma przed sobą ogromne perspektywy. Jednak widzimy zagrożenia. Po pierwsze, konsumenci są coraz bardziej wymagający, ale i świadomi. Szczególnie w dobie inflacji i niepokoju gospodarczego dwa razy zastanowią się, co włożyć do swojego koszyka. Ogromną wartością są przy tym opinie, ale nie te, które generowane są przez sztuczną inteligencję. Liczą się przede wszystkim te oceny, które pochodzą od zaufanych ludzi i od tych, którzy produkty już przetestowali. Są w stanie opowiedzieć o dobrych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta