Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Twitter będzie „aplikacją do wszystkiego”

20 czerwca 2023 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Paweł Rożyński
Zatrudnienie przez Muska Lindy Yaccarino, wieloletniej dyrektor ds. reklamy, było sygnałem, że reklamy pozostały priorytetem dla Twittera
autor zdjęcia: AFP
źródło: Rzeczpospolita
Zatrudnienie przez Muska Lindy Yaccarino, wieloletniej dyrektor ds. reklamy, było sygnałem, że reklamy pozostały priorytetem dla Twittera

Platforma społecznościowa skupi się na treściach wideo, płatnościach i e-handlu. Chce też odzyskać wpływy z reklamy cyfrowej. Powstałby serwis na wzór chińskiego WeChat.

Coraz więcej wiadomo o działaniach, które mają uratować Twittera po miesiącach chaosu, cięć kosztów i ucieczki reklamodawców. Dwa tygodnie po zatrudnieniu na stanowisku dyrektora generalnego Linda Yaccarino po raz pierwszy przedstawiła swoje plany inwestorom. Omówiła je Agencja Reutera.

W prezentacji Yaccarino miała ujawnić, że firma prowadzi rozmowy z ważnymi postaciami z kręgów politycznych i branży rozrywkowej, operatorami usług płatniczych oraz wydawcami wiadomości i mediów na temat potencjalnych partnerstw.

Po tym, jak Musk przejął Twittera w październiku ubiegłego roku, firma stanęła w obliczu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12600

Wydanie: 12600

Spis treści
Zamów abonament