Meta idzie po zbiórki do Zrzutki
Facebook zrezygnuje z organizowania na platformie crowdfundingowych akcji. Plan jest taki, by odsyłać do serwisów zewnętrznych. Koncern właśnie szuka partnerów w Polsce.
To koniec z tworzeniem internetowych zbiórek za pośrednictwem jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych. Facebook, po rezygnacji z kampanii crowdfundngowych, teraz będzie chciał wprowadzić nowe rozwiązanie. Użytkownicy mają otrzymać możliwość dodania przycisk na FB do wsparcia zbiórki założonej na zewnętrznym portalu finansowania społecznościowego. Meta (spółka marka Facebooka) rozpoczęła już rozmowy na ten temat z wybranymi platformami. Jak się dowiedzieliśmy, nad Wisłą również trwają negocjacje. Z naszych informacji wynika, że partnerem Facebooka miałby zostać m.in. popularny serwis z tej branży – Zrzutka.pl.
Rewolucyjne zmiany
Koniec zbiórek społecznościowych na Facebooku i Instagramie w Europie, w tym w Polsce staje się faktem. Dla wielu osób to może być spory problem, gdyż narzędzia tzw. fundraisingowe od Mety były powszechnym sposobem zbierania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta