Należy mieć strategię globalną, ale też pamiętać o działaniach lokalnych
Poszukujemy prężnych rynków, energicznych i zdolnych pracowników, którzy pomogą nam zrealizować naszą misję. I właśnie to znaleźliśmy w Polsce – mówi Peter Pernot-Day, dyrektor ds. strategicznych i korporacyjnych na Amerykę Północną i Europę w SHEIN.
Na czym polega model produkcji na żądanie stosowany w SHEIN?
Firma SHEIN powstała, aby zapewnić każdemu dostęp do najnowszych trendów w modzie. W tym celu korzystamy z konkretnych technologii. Opracowaliśmy model produkcji na żądanie, który jest zupełnym przeciwieństwem tradycyjnego sposobu produkcji odzieży. Nie skupiamy się na podaży, tylko na popycie. Produkujemy tylko tyle ubrań, żeby zaspokoić istniejący popyt.
Jak to robicie?
Dzięki technologii. Wszystko zaczyna się od przyjaznego dla klienta procesu zakupu w aplikacji mobilnej lub sklepie internetowym. Potem korzystamy z najlepszego w branży systemu zarządzania łańcuchem dostaw, dzięki któremu możemy produkować bardzo małe partie odzieży. Zazwyczaj produkujemy od 100 do 200 sztuk z przeznaczeniem na cały świat i sprawdzamy popyt. Dzięki temu możemy zaproponować naszym klientom szeroką ofertę ubrań i dać im możliwość wyboru. Efekt jest dwojaki. Po pierwsze, ubrania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta