Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Innowacyjność to kultura organizacji

09 września 2024 | Ekonomia i rynek | Paweł Czuryło
autor zdjęcia: maciej zygmunt
źródło: Rzeczpospolita

InPost to nie tylko maszyny Paczkomat®, ale cały ekosystem – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer, Grupa InPost.

Mija 25 od początku działalności Grupy InPost. 15 lat temu zainstalowano pierwszą maszynę Paczkomat®, dziś jest ich w Europie ponad 40 tys. Jak teraz zaskakiwać? Jak być innowacyjną firmą?

Kiedy sześć lat temu zaczynałam pracę w InPoście, to mieliśmy 6 tys. urządzeń Paczkomat®. Obecnie, do końca pierwszego kwartału 2024 r., mieliśmy już 70 tys. punktów OOH w Europie – to jest ogromny postęp. Firmy dzielą się na dwa rodzaje – te, które dostarczają wartość dla konsumenta, odpowiadając na pytanie – co zrobić, żeby produkt był interesujący, oraz „gamechangerzy”, czyli firmy, które odpowiadają na pytanie – co jeszcze możemy zrobić. InPost to nie tylko maszyny Paczkomat®, ale cały ekosystem. Przykładem jest nasza najnowsza usługa – InPost Pay, który ma wciągnąć konsumenta w nasz świat oraz wyprzedzić jego oczekiwania, jeśli chodzi o rozwój.

Pomysłem może być dodawanie kolejnych usług, na przykład...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12971

Wydanie: 12971

Spis treści

Zamów abonament