Innowacyjność to kultura organizacji
InPost to nie tylko maszyny Paczkomat®, ale cały ekosystem – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer, Grupa InPost.
Mija 25 od początku działalności Grupy InPost. 15 lat temu zainstalowano pierwszą maszynę Paczkomat®, dziś jest ich w Europie ponad 40 tys. Jak teraz zaskakiwać? Jak być innowacyjną firmą?
Kiedy sześć lat temu zaczynałam pracę w InPoście, to mieliśmy 6 tys. urządzeń Paczkomat®. Obecnie, do końca pierwszego kwartału 2024 r., mieliśmy już 70 tys. punktów OOH w Europie – to jest ogromny postęp. Firmy dzielą się na dwa rodzaje – te, które dostarczają wartość dla konsumenta, odpowiadając na pytanie – co zrobić, żeby produkt był interesujący, oraz „gamechangerzy”, czyli firmy, które odpowiadają na pytanie – co jeszcze możemy zrobić. InPost to nie tylko maszyny Paczkomat®, ale cały ekosystem. Przykładem jest nasza najnowsza usługa – InPost Pay, który ma wciągnąć konsumenta w nasz świat oraz wyprzedzić jego oczekiwania, jeśli chodzi o rozwój.
Pomysłem może być dodawanie kolejnych usług, na przykład...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta