Pozycja rynkowa to nie wszystko
Istotna jest kultura organizacji, stawiająca na człowieka i jego poszanowanie, promująca przedsiębiorczość i wykorzystanie tego, co w nas najlepsze – mówi Łukasz Chałaczkiewicz, general manager East Europe, LIPTON Teas and Infusions.
Jest pan przedstawicielem globalnej firmy, która skutecznie operuje na światowym rynku. Ktoś może powiedzieć, że do sukcesu wystarcza sama wysoka pozycja organizacji. Czy jednak w dzisiejszym otoczeniu rynkowym jest to cała prawda?
Oczywiście, że nie wystarcza. Wymagania konsumenckie rosną w bardzo wielu obszarach. Na rynek coraz aktywniej wchodzi pokolenie Z, które już niedługo będzie liczyć ponad 2 mld ludzi. Ich podejście do życia oraz oczekiwania wobec producentów marek i kategorii produktów są o wiele wyższe niż dotąd. Domagają się oni autentyczności, innowacyjności. Chcą nawiązywać silniejsze, emocjonalne relacje z brandami, które przemawiają do nich osobiście, oferując prawdziwe połączenia i znaczące doświadczenia. Dla nas wszystkich jest to poważne wyzwanie, by dostosować się do tych nowych oczekiwań.
Budowanie pozycji rynkowej i jej umacnianie ułatwiają innowacje technologiczne. Na czym one polegają w przypadku producenta herbat i innych napojów?
Jesteśmy zaangażowani w rozszerzanie naszej oferty produktów, aby sprostać zmieniającym się gustom konsumentów. Niezależnie od tego, czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta