Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ponar Wadowice wprowadza nową markę na polski rynek obronny

10 września 2024 | Ekonomia i rynek | rp.pl
Marek Warzecha, prezes Ponaru Wadowice
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Marek Warzecha, prezes Ponaru Wadowice

Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego w Kielcach to nie tylko doskonała okazja do zapoznania się z nowościami sprzętowymi. To także sposobność, by poznać plany firm na przyszłość.

Swoje zamierzenia przedstawiła spółka Ponar Wadowice. Podczas konferencji „Ponar w najnowszych działaniach na rzecz obronności” przedstawiciele firmy przedstawili jej historię, osiągnięcia oraz poinformowali o ambitnych planach związanych z rozwojem działalności w obszarze przemysłu obronnego.

Planach bardzo ambitnych, gdyż opierają się na stworzeniu zupełnie nowej marki – Ponar Defence. Krok ten pokazuje, jak wielką wagę przywiązują władze spółki do rozwoju tej gałęzi swojego biznesu.

Nowa marka na polskim rynku zbrojeniowym

– Wprowadzenie nowej marki na polski rynek przemysłu zbrojeniowego, Ponar Defence, to wielka chwila dla naszej skromnej firmy. To uwieńczenie kilkunastoletniej pracy badawczo-rozwojowej, pracy nad zwiększaniem kompetencji w zakresie rozwiązań inżynierskich, produkcyjnych, organizacyjnych czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12972

Wydanie: 12972

Spis treści
Zamów abonament