Ponar Wadowice wprowadza nową markę na polski rynek obronny
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego w Kielcach to nie tylko doskonała okazja do zapoznania się z nowościami sprzętowymi. To także sposobność, by poznać plany firm na przyszłość.
Swoje zamierzenia przedstawiła spółka Ponar Wadowice. Podczas konferencji „Ponar w najnowszych działaniach na rzecz obronności” przedstawiciele firmy przedstawili jej historię, osiągnięcia oraz poinformowali o ambitnych planach związanych z rozwojem działalności w obszarze przemysłu obronnego.
Planach bardzo ambitnych, gdyż opierają się na stworzeniu zupełnie nowej marki – Ponar Defence. Krok ten pokazuje, jak wielką wagę przywiązują władze spółki do rozwoju tej gałęzi swojego biznesu.
Nowa marka na polskim rynku zbrojeniowym
– Wprowadzenie nowej marki na polski rynek przemysłu zbrojeniowego, Ponar Defence, to wielka chwila dla naszej skromnej firmy. To uwieńczenie kilkunastoletniej pracy badawczo-rozwojowej, pracy nad zwiększaniem kompetencji w zakresie rozwiązań inżynierskich, produkcyjnych, organizacyjnych czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta