Jeep Avenger e-Hybrid Idealny na tu i teraz
Najważniejszy model koncernu Stellantis w Europie teraz jest dostępny z optymalnym napędem: miękką hybrydą i automatyczną skrzynią biegów.
Debiutujący Avenger e-Hybrid to trzecia, obok benzynowej i w pełni elektrycznej, wersja tego modelu. To konstrukcja mild-hybrid, co oznacza, że trzycylindrowy 100-konny benzyniak połączony z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną (e-DCT6) otrzymuje pomoc ze strony silnika elektrycznego o mocy 21 kW. Konstrukcja hybrydowa z silnikiem na prąd poprawia płynność zmiany biegów oraz odzyskuje energię zwykle traconą podczas zwalniania i obniża tym samym spalanie. Ale przede wszystkim dzięki funkcji E-Boost 55 Nm płynących z silnika elektrycznego wspomaga silnik spalinowy, nadając autu lekkości przy niskich obrotach i podczas ruszania. 48-woltowy układ hybrydowy zapewnia tak płynne, że niemal niezauważalne przełączanie pomiędzy silnikiem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta