Jak klienci kupują w internecie i czego oczekują
Atrakcyjna cena produktu, szybka dostawa i łatwość zakupu – te czynniki są decydujące podczas podejmowania decyzji.
Robienie zakupów w e-sklepach deklaruje już ponad trzy czwarte Polaków. To z jednej strony wskazuje na dojrzałość rynku, a z drugiej na jego potencjał do dalszego rozwoju. Coraz częściej kupujemy za pomocą urządzeń mobilnych (szczególnie młodzież i osoby w średnim wieku), a wśród opcji dostawy preferujemy automaty paczkowe.
Co najbardziej wpływa na postrzeganie zakupów w internecie jako bardziej atrakcyjnych niż tradycyjnych? Opracowanie przygotowane wspólnie przez Minds & Roses oraz Allegro pokazuje, że są to m.in. możliwość zapoznania się z opiniami innych użytkowników, lepsze opisy produktów, możliwość porównania produktów, większa liczba metod płatności, dostępność dla niepełnosprawnych oraz szerszy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta