Marketing na krawędzi rewolucji
Segmentacja odbiorców, personalizacja treści, komunikacja z klientami czy prognozowanie – to ważne zastosowania AI.
Niemal trzy czwarte kierowników ds. marketingu deklaruje, że już używa AI do tworzenia treści i materiałów. Niemal dwie trzecie do planowania i optymalizacji zasobów, a 30 proc. do opracowywania produktów – wynika z raportu NIQ.
Jak AI może wspomóc?
Trend jest jednoznaczny: dostęp do danych i skutecznych metod ich analizy zyskuje na znaczeniu. – Sztuczna inteligencja już nie jest futurystyczną wizją. To narzędzie, które rewolucjonizuje marketing tu i teraz. Pomaga marketerom działać szybciej, precyzyjniej i skuteczniej – podkreśla Michał Sadowski, prezes firmy Brand24. Dodaje, że w dzisiejszym świecie, gdzie liczy się każda sekunda uwagi odbiorcy, narzędzia AI pozwalają nie tylko zoptymalizować kampanie, ale także przewidzieć potrzeby klientów i dostarczyć im dokładnie to, czego oczekują.
– Bez względu na to, czy tworzysz treści, analizujesz dane, czy zarządzasz kampaniami, AI daje przewagę, której nie możesz zignorować –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
