Ranking satysfakcji klientów. Jest nowy lider
Polacy są dosyć zadowoleni z usług swoich banków – wynika z najnowszych badań prowadzonych przez ARC Rynek i Opinia. Najbardziej docenianą instytucją okazuje się obecnie VeloBank.
Firma ARC Rynek i Opinia już po raz dziewiąty zbadała opinię klientów na temat banków, z których najczęściej korzystają. W edycji 2024/2025 ocenie poddano ogółem dziesięć największych banków detalicznych w Polsce, a „Rzeczpospolita” jako pierwsza przedstawia najważniejsze wyniki tego rankingu.
Czołówka zestawienia
Na czele listy znalazł się tym razem VeloBank, detronizując lidera z ostatnich kilku lat, czyli ING Bank Śląski. VeloBank uzyskał 79 pkt i zanotował w stosunku do poprzedniej edycji wyraźny wzrost ocen, bo aż o 7 pkt.
Niewiele gorsze oceny, bo 78 pkt, i drugie miejsce w rankingu uzyskał ING BSK, a trzecie miejsce ex aequo przypadło PKO BP, Millennium i Credit Agricole BP (po 76 pkt). Kolejne pozycje zajmują mBank, BNP Paribas (po 75 pkt), Santander BP, Alior (po 74 pkt), a zestawienie zamyka Bank Pekao (69 pkt).
Eksperci ARC Rynek i Opinia podkreślają, że niemal wszystkie banki z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta