Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ranking satysfakcji klientów. Jest nowy lider

23 stycznia 2025 | Ekonomia i rynek | Anna Cieślak-Wróblewska
źródło: Rzeczpospolita

Polacy są dosyć zadowoleni z usług swoich banków – wynika z najnowszych badań prowadzonych przez ARC Rynek i Opinia. Najbardziej docenianą instytucją okazuje się obecnie VeloBank.

Firma ARC Rynek i Opinia już po raz dziewiąty zbadała opinię klientów na temat banków, z których najczęściej korzystają. W edycji 2024/2025 ocenie poddano ogółem dziesięć największych banków detalicznych w Polsce, a „Rzeczpospolita” jako pierwsza przedstawia najważniejsze wyniki tego rankingu.

Czołówka zestawienia

Na czele listy znalazł się tym razem VeloBank, detronizując lidera z ostatnich kilku lat, czyli ING Bank Śląski. VeloBank uzyskał 79 pkt i zanotował w stosunku do poprzedniej edycji wyraźny wzrost ocen, bo aż o 7 pkt.

Niewiele gorsze oceny, bo 78 pkt, i drugie miejsce w rankingu uzyskał ING BSK, a trzecie miejsce ex aequo przypadło PKO BP, Millennium i Credit Agricole BP (po 76 pkt). Kolejne pozycje zajmują mBank, BNP Paribas (po 75 pkt), Santander BP, Alior (po 74 pkt), a zestawienie zamyka Bank Pekao (69 pkt).

Eksperci ARC Rynek i Opinia podkreślają, że niemal wszystkie banki z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13082

Wydanie: 13082

«
  • styczeń
  • 2025
»
PnWtŚrCzPtSbNd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Spis treści
Zamów abonament