Nie można zrzucać winy na asystenta
Handel elektroniczny wykorzystuje sztuczną inteligencję i tzw. wirtualnych asystentów. Mogą oni wprowadzić w błąd konsumenta. Kto poniesie konsekwencje?
Chatboty, czyli wirtualni asystenci to programy stosowane m.in. w e-commerce, symulujące rozmowę z klientem, informujące go o ofercie i zasadach sprzedaży. Może się zdarzyć np., że wirtualny asystent zaproponuje klientowi zakup...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)