Nowa strategia ING BSK. Cel: „najbardziej lubiany bank w Polsce”
Dynamiczny wzrost liczby klientów, maksymalna cyfryzacja procesów, większe udziały w rynku – ING Bank Śląski prezentuje ambitne plany do 2035 r. Chce też stać się najbardziej lubianym, wpływowym i cenionym bankiem w Polsce.
– Hasło naszej strategii „W rytmie życie” odzwierciedla wiarę, że musimy tętnić życiem, być częścią polskiego społeczeństwa, kształtować rozwój gospodarczy kraju, dostosowywać się do zmieniającej się rzeczywistości – podkreślał Michał Bolesławski, prezes ING Banku Śląskiego podczas prezentacji strategii banku na lata 2026-2035.
Ilu klientów chce mieć ING BSK do 2035 r.
Przyjęte tam cele i założenia są bardzo ambitne, ING BSK chce umocnić swoją pozycję rynkową w kluczowych obszarach, koncentrując się na 5 priorytetach.
Po pierwsze, to wzrost liczby aktywnych klientów do co najmniej 7,5 mln w porównaniu z 5,1 mln obecnie. Liczba klientów indywidualnych ma wzrosnąć do ponad 6,6 mln z 4,6 mln, liczba klientów Private Banking ma się potroić do ponad 50 tys., a liczba klientów segmentu korporacyjnego ma zwiększyć się do ponad 800 tys. z 573 tys. w 2024 r.
Prezes Bolesławski przyznał, że realizacja tego celu, w kontekście kryzysu demograficznego i spadającej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
