Optymalizacja zakupów usług czystości
Utrzymanie czystości w sektorze opieki zdrowotnej wymaga zachowania szczególnych standardów, wyższych niż np. w przypadku biur. Dlatego przy wyborze firmy sprzątającej i zakupie usługi zamawiający musi dochować dużej staranności.
W ramach realizowanego przez „Rzeczpospolitą” projektu „Akademia zakupów publicznych” w Warszawie odbyły się warsztaty, podczas których eksperci prezentowali wnioski dotyczące optymalizacji zakupów usług czystości.
Podczas spotkania, zorganizowanego przez Federację Przedsiębiorców Polskich i „Rzeczpospolitą” w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, mówiono, jak obecnie powinna być realizowana procedura utrzymania czystości w szpitalach oraz w jaki sposób należałoby ją organizować w przyszłości. Swoją wiedzą, doświadczeniem, spostrzeżeniami i konkretnymi rozwiązaniami, mającymi zastosowanie praktyczne, podzielili się Agnieszka Olszewska, prezes Urzędu Zamówień Publicznych (UZP), Jolanta Sergot-Kowalska, prezeska firmy Cleaning Consulting, zajmującej się doradztwem i szkoleniami z zakresu usług profesjonalnego utrzymania czystości, oraz Grzegorz Lang, dyrektor ds. prawnych w Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP).
Spojrzenie regulatora
Prezes UZP Agnieszka Olszewska przedstawiła strategiczne wyzwania i kierunki rozwoju zamówień publicznych w Polsce, koncentrując się na efektywności, jakości i profesjonalizacji. Głównym celem tych działań jest przejście od traktowania zamówień jako jedynie procedury do postrzegania ich jako...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

