Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czym grożą reklamowe upominki

11 kwietnia 1998 | Ekonomia | HB

NAMARGINESIE

Czym grożą reklamowe upominki

Wśród licznych upominków, jakimi obdarowywano uczestników Igrzysk Olimpijskich w Nagano, były także prezerwatywy. Pewna japońska firma, zamierzająca wprowadzić nowy rodzaj tych wyrobów na rynek, uznała, że rozdawanie próbek olimpijskim gościom to dobry pomysł marketingowy. Okazało się, że nie do końca. Jak podała z Tokio agencja Reuters, miejscowe władze medyczne, oceniające ich jakość przed dopuszczeniem do obrotu (już po olimpiadzie) , stwierdziły, że niektóre prezerwatywy przeciekają. Korzystających z darmowych olimpijskich próbek przestrzegamy zatem, że skutki (rozmaite) ich nieszczelności mogą się dopiero objawić. Japońska firm z pewnością nie chciała działań na szkodę potencjalnych klientów, ale warto pamiętać, że generalnie kampanie promocyjne służą sprzedawcom, a nie kupującym.

h. b.

Brak okładki

Wydanie: 1359

Spis treści

Nieruchomości, budownictwo

Zamów abonament