Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

24 kwietnia 1998 | Ekonomia | IT

PRZEMYSŁ SPO-

Konkurencja wymusza coraz bardziej oryginalne wyroby

Informacje

Wyścig do klienta

żYWCZY

Złoty indyk, napój z "żywym" aromatem, soki białe i czarne, radamer, morliner, constaretka, vitalinea, minute maid, buteleczka, sok z mleczanem wapnia, jogurty bez żelatyny -- producenci spożywczej branży coraz częściejwprowadzają na rynek nowe, oryginalne wyroby, wyróżniające się opakowaniem, nazwą, zawartością inną niż dotychczas dostępne.

Firmy promują grupę wyrobów pod wspólną marką (np. Złoty Indyk, Vitalinea, Fortuna) , pojedynczy produkt (np. morliner, radamer, constaretka, frugo) lub produkty jednoznacznie kojarzące się z producentem (np. grupa soków Horteksu) .

Wprowadzenie na rynek nowych produktów poprzedzają duże kampanie reklamowe, na które zazwyczaj decydują się koncerny (np. vitalinea firmy Danone) lub promocja sklepowa (constaretka z Constaru, sery ze Spomleku) czy też informacje na opakowaniach (soki Horteksu) .

Szefowie firm przyznają, że duża konkurencja zmusza do ciągłego wyścigu pomysłów. Strategie są różne. Od produkcji kilku wysokiej jakości wyrobów do mnożenia odmian, smaków, rodzajów.

Indykpol stawia na markę

Wypromowaniu na rynku marki Złoty Indyk...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1369

Spis treści
Zamów abonament