Informacje
PRZEMYSŁ SPO-
Konkurencja wymusza coraz bardziej oryginalne wyroby
Informacje
Wyścig do klienta
żYWCZY
Złoty indyk, napój z "żywym" aromatem, soki białe i czarne, radamer, morliner, constaretka, vitalinea, minute maid, buteleczka, sok z mleczanem wapnia, jogurty bez żelatyny -- producenci spożywczej branży coraz częściejwprowadzają na rynek nowe, oryginalne wyroby, wyróżniające się opakowaniem, nazwą, zawartością inną niż dotychczas dostępne.
Firmy promują grupę wyrobów pod wspólną marką (np. Złoty Indyk, Vitalinea, Fortuna) , pojedynczy produkt (np. morliner, radamer, constaretka, frugo) lub produkty jednoznacznie kojarzące się z producentem (np. grupa soków Horteksu) .
Wprowadzenie na rynek nowych produktów poprzedzają duże kampanie reklamowe, na które zazwyczaj decydują się koncerny (np. vitalinea firmy Danone) lub promocja sklepowa (constaretka z Constaru, sery ze Spomleku) czy też informacje na opakowaniach (soki Horteksu) .
Szefowie firm przyznają, że duża konkurencja zmusza do ciągłego wyścigu pomysłów. Strategie są różne. Od produkcji kilku wysokiej jakości wyrobów do mnożenia odmian, smaków, rodzajów.
Indykpol stawia na markę
Wypromowaniu na rynku marki Złoty Indyk...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta